Advies serieuze beginner!!!

dimanche 12 juillet 2015

Hallo, Ik ben Kevin 23 jaar

Op de foto zie je hoe ik er nu uit zie,
Graag wil ik een atletisch lichaam iets meer armen goed zichtbaren buikspieren en iets meer borst.
Ik heb mijn voeding al aangepast door niet meer te snoepen en alleen nog water te drinken ik weet dat er nog veel meer bij komt kijken. ik hoef mijn doel niet te bereiken in een korte tijd het mag van mij best een jaar duren.
Ik had gelezen dat je voor spier opbouw 2g eiwitten per kg gewicht moet hebben om je spieren te herstellen
mijn vraag is ook heb ik dat ook nodig voor wat ik wil bereiken.

Zelf heb ik de iron gym gekocht en doe ik push ups en sit ups.

Ik wil hier serieus aan gaan werken maar op internet staat zo veel en iedereen zecht wat anders
ik alleen kom er niet meer uit.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,

Kevin Houwers

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg 20150711_180808.jpg (96,4 KB)


Advies serieuze beginner!!!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor