Welkom in mijn log,
Helaas stel ik het dit jaar uit om mee te doen aan YBF op 1 november, waar ik zo naar uit keek!
Financieel gaat het hem niet worden, maar ondanks dat dat niet het grootste obstakel is..
Ik ben er nog niet klaar voor en ik zal toch eerlijk moeten zijn naar mijzelf toe.
Ik ga dit logje bijhouden, waarbij mijn doel is om flexibeler om te gaan met eten en niet zo spastisch.
Wel ga ik een eetschema volgen, waarbij ik s'avonds gewoon mee eet met wat de pot schaft.
Dit eetschema is gericht op steady cut. Ik weet niet precies hoelang ik ga cutten, afhankelijk van
hoe goed ik mijn best doe en hoe snel/goed mijn lichaam hierop reageert.
Voor de gene die mij niet kennen, zal ik mijzelf even kort introduceren;
Ik ben bijna 23 jaar, train nu 3,5 jaar.
Lengte: 163 cm
Gewicht: 57.7 kg
Vetpercentage: rond de 23%
Motivatie:
Ik heb een gezond gewicht, maar de vetverdeling op mijn lichaam vind ik niet mee
en hier wil ik wat aan gaan doen.
Mijn doel is vooral een gezond en fit lichaam te krijgen, omdat ik mij door de eetproblemen
erg zwakjes en moe ben gaan voelen. Ik wil weer meer energie krijgen!
Trainingsschema en voedingsschema zijn gebaseerd op -300 onder onderhoud
en 1 dag onderhoud.
Trainingsoverzicht:lifter:
Trainingsschema
Voedingsschema:meal:
Het is mij vaak mislukt en daar ben ik erg teleurgesteld over in mijzelf,
Maar niet alles was voor niets geweest, want ik heb een kleine progressie kunnen maken ondanks de struggle.. we keep going!
vandaar dat ik het op een wat flexibelere manier ga proberen; ik heb een paar dingetjes in mijn schema gezet die ik écht heel lekker vind en ik eet s'avonds gewoon mee met avondeten naar eigen keuze hoeveelheden.
Ik ga ervoor.. en dit keer gaat het me lukken :flex:
Ik zal mijn trainingen bijhouden in deze log opweg naar YBF 2016.
X
Helaas stel ik het dit jaar uit om mee te doen aan YBF op 1 november, waar ik zo naar uit keek!
Financieel gaat het hem niet worden, maar ondanks dat dat niet het grootste obstakel is..
Ik ben er nog niet klaar voor en ik zal toch eerlijk moeten zijn naar mijzelf toe.
Ik ga dit logje bijhouden, waarbij mijn doel is om flexibeler om te gaan met eten en niet zo spastisch.
Wel ga ik een eetschema volgen, waarbij ik s'avonds gewoon mee eet met wat de pot schaft.
Dit eetschema is gericht op steady cut. Ik weet niet precies hoelang ik ga cutten, afhankelijk van
hoe goed ik mijn best doe en hoe snel/goed mijn lichaam hierop reageert.
Voor de gene die mij niet kennen, zal ik mijzelf even kort introduceren;
Ik ben bijna 23 jaar, train nu 3,5 jaar.
Lengte: 163 cm
Gewicht: 57.7 kg
Vetpercentage: rond de 23%
Motivatie:
Ik heb een gezond gewicht, maar de vetverdeling op mijn lichaam vind ik niet mee
en hier wil ik wat aan gaan doen.
Mijn doel is vooral een gezond en fit lichaam te krijgen, omdat ik mij door de eetproblemen
erg zwakjes en moe ben gaan voelen. Ik wil weer meer energie krijgen!
Trainingsschema en voedingsschema zijn gebaseerd op -300 onder onderhoud
en 1 dag onderhoud.
Trainingsoverzicht:lifter:
SPOILERS: TOON
Trainingsschema
SPOILERS: TOON
Voedingsschema:meal:
SPOILERS: TOON
Het is mij vaak mislukt en daar ben ik erg teleurgesteld over in mijzelf,
Maar niet alles was voor niets geweest, want ik heb een kleine progressie kunnen maken ondanks de struggle.. we keep going!
vandaar dat ik het op een wat flexibelere manier ga proberen; ik heb een paar dingetjes in mijn schema gezet die ik écht heel lekker vind en ik eet s'avonds gewoon mee met avondeten naar eigen keuze hoeveelheden.
Ik ga ervoor.. en dit keer gaat het me lukken :flex:
Ik zal mijn trainingen bijhouden in deze log opweg naar YBF 2016.
X
Balance road Ladybug logje
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire