Hoi, ik krijg iedere keer weer het gezeik te horen dat het niet goed is om als kind krachttraining te doen. Ze zeggen dat ik te veel gewicht gebruik voor mijn leeftijd(15 jaar) aangezien ik nog in de groei ben. Ze zeggen dat als ik mijn spieren train dat ze samen worden getrokken ofzoiets en de aanhechtingen dan strakker worden getrokken. Dat is niet goed voor mijn spieren.
Zit hier een kern van waarheid in of is dit weer ns de grootste onzin wat wordt verteld
Zit hier een kern van waarheid in of is dit weer ns de grootste onzin wat wordt verteld
BB slecht voor groei
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire