BB slecht voor groei

mardi 21 juillet 2015

Hoi, ik krijg iedere keer weer het gezeik te horen dat het niet goed is om als kind krachttraining te doen. Ze zeggen dat ik te veel gewicht gebruik voor mijn leeftijd(15 jaar) aangezien ik nog in de groei ben. Ze zeggen dat als ik mijn spieren train dat ze samen worden getrokken ofzoiets en de aanhechtingen dan strakker worden getrokken. Dat is niet goed voor mijn spieren.

Zit hier een kern van waarheid in of is dit weer ns de grootste onzin wat wordt verteld


BB slecht voor groei

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor