Hallo,
Ik heb de laatste tijd erg last van de rechterkant van mijn onderrug. Ik kan niet goed beschrijven wat het precies is maar ik ga het proberen.
Het voelt alsof de rechterkant van mijn onderrug heel stijf is, maar dan met een soort zeurende pijn. Als ik op een bepaalde manier zit heb ik er meer last van dan anders. Ik probeer m'n onderrug veel te rekken maar dit lijkt weinig zin te hebben. 's Ochtends als ik opsta lijkt het vaak weg te zijn, maar na verloop van tijd komt het vaak weer terug. Het begint nu zo storend te worden dat ik niet meer goed kan bukken omdat het anders te zeurend wordt.
Heeft iemand een zelfde ervaring hiermee? Weet iemand misschien wat ik zou kunnen proberen om het te verhelpen? En heeft iemand een idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
Ik snap dat het moeilijk is om dit goed te kunnen beantwoorden zo maar alle info is welkom! Ik doe overigens de laatste tijd ook weinig oefeningen die de onderrug zouden kunnen overbelasten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! En anders ga ik de fysio binnenkort toch maar eens opzoeken.
Ik heb de laatste tijd erg last van de rechterkant van mijn onderrug. Ik kan niet goed beschrijven wat het precies is maar ik ga het proberen.
Het voelt alsof de rechterkant van mijn onderrug heel stijf is, maar dan met een soort zeurende pijn. Als ik op een bepaalde manier zit heb ik er meer last van dan anders. Ik probeer m'n onderrug veel te rekken maar dit lijkt weinig zin te hebben. 's Ochtends als ik opsta lijkt het vaak weg te zijn, maar na verloop van tijd komt het vaak weer terug. Het begint nu zo storend te worden dat ik niet meer goed kan bukken omdat het anders te zeurend wordt.
Heeft iemand een zelfde ervaring hiermee? Weet iemand misschien wat ik zou kunnen proberen om het te verhelpen? En heeft iemand een idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
Ik snap dat het moeilijk is om dit goed te kunnen beantwoorden zo maar alle info is welkom! Ik doe overigens de laatste tijd ook weinig oefeningen die de onderrug zouden kunnen overbelasten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! En anders ga ik de fysio binnenkort toch maar eens opzoeken.
Blessure onderrug
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire