Brok in keel winny tabs

mardi 14 juillet 2015

Hallo allemaal.

Ik ben sinds 2 weken bezig met mijn eerste kuur, winstrol tabs 40 mg per dag. Ik voel me prima en ga al wat verandering merken.
Nou ondervind ik geen bijwerkingen, behalve dat ik het gevoel heb dat ik een brok in me keel heb of het gevoel dat mijn adamsappel in de weg zit.
Beetje raar omschreven misschien.
Zijn er meer die hier "last" van hebben?

Groet


Brok in keel winny tabs

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor