Beste sporters,
Na een aantal maanden trainen zie ik in mijn lichaam al veel verschil.
Helaas is er nog 1 punt waarbij ik niks merk; de buikspieren. Ik train bijna 3 tot 4 keer in de week mijn buikspieren, maar op wat kleine verschillen na zie ik nog bijna niks. Ik weeg verder 72 kg en ben rond de 1,80 lang. Heeft iemand misschien tips voor mij zodat ik wat meer progessie ga zien in mijn buikspieren ?
Alvast bedankt !
Na een aantal maanden trainen zie ik in mijn lichaam al veel verschil.
Helaas is er nog 1 punt waarbij ik niks merk; de buikspieren. Ik train bijna 3 tot 4 keer in de week mijn buikspieren, maar op wat kleine verschillen na zie ik nog bijna niks. Ik weeg verder 72 kg en ben rond de 1,80 lang. Heeft iemand misschien tips voor mij zodat ik wat meer progessie ga zien in mijn buikspieren ?
Alvast bedankt !
Buikspieren trainen
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire