bulken, wat voor schema is het best

vendredi 17 juillet 2015

hallo ik heb wat vragen over welk schema jullie het best vinden voor massa tijden het bulken.
ik ben 16 jaar en weeg op dit moment 65 kilo.
Ik train nu ruim een jaar serieus en heb een goede basis op gebouwd.
voordat ik begon met trainen was ik extreem skinny maar daar is a redelijk wat verandering in gekomen.
ben net naar beneden gecut tot 10% en ik wil weer op gaan bulken
wat voor schema raden jullie aan.
je ziet op het internet zo veel verschillende schema's dat het onduidelijk word.
ik weet dat veel mensen full body aanraden, maar ik ben en zelf geen grote fan van, als sta ik open voor suggesties als je goede redenen hebt.

alvast bedankt,
Gijs


bulken, wat voor schema is het best

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor