Cutten of bulken ?

lundi 20 juillet 2015

Hallo DBB,:D

Ik heb aub jullie advies nodig.


Afgelopen jaar ben ik van 101 Kilo met een BF van 25 % gegaan naar 81 Kilo met een BF van 12 %.
Ik ben erg blij hiermee alleen heb ik het idee dat ik nu een vet-verlies-plateau heb bereikt.
Ook heb ik, met mijn 12 % vet, helaas geen zichtbare abs.


Mijn uiteindelijke doel is om:

1. licht zichtbare abs te hebben, hiervoor schat ik dat ik op 10 % moet zitten.
2. Ook wil ik nog iets gespierder worden.



Deze 2 doelen staan volgens mij precies tegenover elkaar qua aanpak.


Dus graag jullie advies wat jullie mij aanraden te doen. ( houd aub mijn vet-verlies-plateau in de gaten )


Thanx.


Cutten of bulken ?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor