Hallo DBB,:D
Ik heb aub jullie advies nodig.
Afgelopen jaar ben ik van 101 Kilo met een BF van 25 % gegaan naar 81 Kilo met een BF van 12 %.
Ik ben erg blij hiermee alleen heb ik het idee dat ik nu een vet-verlies-plateau heb bereikt.
Ook heb ik, met mijn 12 % vet, helaas geen zichtbare abs.
Mijn uiteindelijke doel is om:
1. licht zichtbare abs te hebben, hiervoor schat ik dat ik op 10 % moet zitten.
2. Ook wil ik nog iets gespierder worden.
Deze 2 doelen staan volgens mij precies tegenover elkaar qua aanpak.
Dus graag jullie advies wat jullie mij aanraden te doen. ( houd aub mijn vet-verlies-plateau in de gaten )
Thanx.
Ik heb aub jullie advies nodig.
Afgelopen jaar ben ik van 101 Kilo met een BF van 25 % gegaan naar 81 Kilo met een BF van 12 %.
Ik ben erg blij hiermee alleen heb ik het idee dat ik nu een vet-verlies-plateau heb bereikt.
Ook heb ik, met mijn 12 % vet, helaas geen zichtbare abs.
Mijn uiteindelijke doel is om:
1. licht zichtbare abs te hebben, hiervoor schat ik dat ik op 10 % moet zitten.
2. Ook wil ik nog iets gespierder worden.
Deze 2 doelen staan volgens mij precies tegenover elkaar qua aanpak.
Dus graag jullie advies wat jullie mij aanraden te doen. ( houd aub mijn vet-verlies-plateau in de gaten )
Thanx.
Cutten of bulken ?
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire