Is dit 'full body' schema goed voor mij als beginner?

lundi 20 juillet 2015

Hello iedereen,

Als complete nieuweling wil ik me serieus gaan toeleggen op krachttraining met vooral oog op spiermassa.
Ik heb ondertussen al het een en ander gekocht van gerief zoals dumbells, barbell, bench, squat rek en nog een paar zaken.

Nu heb ik met de beste wil het een en het ander gelezen op dit forum en een trainingsschema in elkaar gegooid. Mogelijks is het helemaal niet ok - ik heb geprobeerd de info juist te verteren.

Bedoeling is dat ik 4x per week ga trainen omdat ik het gewoon leuk vind en het mijn enige hobby/tijdsinvulling is. Telkens met een dag 'rust' (voor kracht dan toch) tussen. De rustdagen zijn voorbehouden voor cardio (start 2 run).

In bijlage vind je mijn schema's met een week a en b. Heel veel afwisseling dus (waar ik van hou :D).

Ik ga uit van een 'full body' met telkens per oefening 5 sets van 5. Is dit ok?

Jullie suggesties zijn zeer geapprecieerd ;)

ps. rond voeding ben ik ook bezig maar dat zie je wel later nog passeren in een andere vraag/topic.

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg Full Body Workout - Week A.jpg (108,4 KB)
Bestandstype: jpg Full Body Workout - Week B.jpg (110,0 KB)


Is dit 'full body' schema goed voor mij als beginner?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor