Kuurvoorstel

vendredi 10 juillet 2015

Ik heb de laatste dagen al een ander topic geopend, ik zal het even kort houden. Laag testosteron, vier keer bloedonderzoek. Eerst was ik bang en zocht ik de oplossing bij orals (vrij onervaren), maar dat is dus niet de oplossing, advies gevraagd aan ervaren mensen. Ingelezen over korte kuren, puur om mijn testosteron te verhogen en wellicht was kilo te pakken (extra meegenomen).

Voorstellen die ik kreeg:
1) 6 weken Test E 125mg + 250mg primo + HCG 500iu 2x/week (cools)
2) 10-12 weken Test 250mg

De persoon van optie twee was niet te spreken over de eerste optie omdat ik volgens hem een compound moet laten lopen omdat anders niet te achterhalen is of ik goed op de Test E reageer en hij vond dat primo 250 te laag was en pas interessant bij een cycle van 10-12 weken.

Cools is van mening dat 6-8 weken voldoende is, het gewenste resultaat gehaald is, onderdrukking dus minimaal gehouden wordt.

Wat zouden jullie voorstellen?

Alvorens dank,


Kuurvoorstel

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor