Beste dbbe'rs,
Heb in het ziekenhuis laatst een bloedtest laten doen waaruit kwam dat mijn groeihormonen waardes waren verdubbeld.
Nou is mijn vraag zou dit door de l-arganine komen? brengt die waade voordelen/gevaren met zich mee?
Groeten Marc
Heb in het ziekenhuis laatst een bloedtest laten doen waaruit kwam dat mijn groeihormonen waardes waren verdubbeld.
Nou is mijn vraag zou dit door de l-arganine komen? brengt die waade voordelen/gevaren met zich mee?
Groeten Marc
L- Arganine en groeihormonen
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire