nieuw ub/lb schema

dimanche 19 juillet 2015

hey mensen, ik heb 23 weken lang het starting strength schema gedaan en het ging best goed. ik kreeg erna een blessure aan mijn linker triceps (waarschijnlijk overbelast) die na 2 weken eindelijk weg is. dus ik kan nu weer beginnen met gewichten trainen, eindelijk! Nu ben ik van plan om over te stappen naar een ub/lb schema. Iemand die een goede ub/lb schema weet van 4 dagen per week??


nieuw ub/lb schema

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor