hey mensen, ik heb 23 weken lang het starting strength schema gedaan en het ging best goed. ik kreeg erna een blessure aan mijn linker triceps (waarschijnlijk overbelast) die na 2 weken eindelijk weg is. dus ik kan nu weer beginnen met gewichten trainen, eindelijk! Nu ben ik van plan om over te stappen naar een ub/lb schema. Iemand die een goede ub/lb schema weet van 4 dagen per week??
nieuw ub/lb schema
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire