op welke manier benaderen jullie de OHP?
als een main lift zoals de squat, bench en deadlift zoals in bijvoorbeeld 5/3/1
of als een assistance exercise meer voor hypertrofie?
als een main lift zoals de squat, bench en deadlift zoals in bijvoorbeeld 5/3/1
of als een assistance exercise meer voor hypertrofie?
overhead press
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire