Ik train nu ongeveer 5 maanden, ben van 64 naar 77 kg gegaan.
Ik heb een 4 dagen split gedaan en een 3 dagen fullbody waarmee ik net klaar ben.
Nu is mijn vraag, is een schema kwa oefeningen echt noodzakelijk?
Ik wil ma borst tri
Di rug bi
Do benen schouders
Vrij bicep tricep
Dit wil ik ga doen maar elke training een beetje gaan switchen kwa oefeningen zoals de ene week concentration curls en de andere week hammers, kan dit? Of moet je per se elke training de zelfde oefeningen doen voor optimale groei?
Ik heb een 4 dagen split gedaan en een 3 dagen fullbody waarmee ik net klaar ben.
Nu is mijn vraag, is een schema kwa oefeningen echt noodzakelijk?
Ik wil ma borst tri
Di rug bi
Do benen schouders
Vrij bicep tricep
Dit wil ik ga doen maar elke training een beetje gaan switchen kwa oefeningen zoals de ene week concentration curls en de andere week hammers, kan dit? Of moet je per se elke training de zelfde oefeningen doen voor optimale groei?
schema noodzakelijk?
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire