Beste BB'ers,
Mijn trainingschema gaat nu als volgt:
Maandag: Armen
Dinsdag: Chest
Woensdag: Buik
Donderdag: Benen
Vrijdag: Schouders/Rug
Voor het liften zit er altijd een minuut of 20 hardlopen (nooit vlak altijd met helling) of interval fietsen bij. In het weekend werk ik op een zaterdag of zondag.
Doel: Spiermassa bouwen
Supplements: Creatine, Whey
Vraag: Is het goed om op de rustdag een hardloop sessie (8 a 10 km) te plannen (bosloop, mul zand) of moet ik minder kilometers pakken ivm rust. En, denk je dat dit een goede aanpak is of toch voor een 3 daags schema en/of aanpassingen maken aan het huidige schema?
Hoor het graag!
Mijn trainingschema gaat nu als volgt:
Maandag: Armen
Dinsdag: Chest
Woensdag: Buik
Donderdag: Benen
Vrijdag: Schouders/Rug
Voor het liften zit er altijd een minuut of 20 hardlopen (nooit vlak altijd met helling) of interval fietsen bij. In het weekend werk ik op een zaterdag of zondag.
Doel: Spiermassa bouwen
Supplements: Creatine, Whey
Vraag: Is het goed om op de rustdag een hardloop sessie (8 a 10 km) te plannen (bosloop, mul zand) of moet ik minder kilometers pakken ivm rust. En, denk je dat dit een goede aanpak is of toch voor een 3 daags schema en/of aanpassingen maken aan het huidige schema?
Hoor het graag!
Trainingsprogramma
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire