Vakantie topic

dimanche 12 juillet 2015

Hallo,

Ik ga op cruise naar Noorwegen met men ouders en vrienden voor 1 weeg, omdat ik wel bezig ben met fitness en men voeding, heb hier wat vraagjes over. Fitness zelf is geen probleem, want op de cruise is een fitnesscentrum. Normaal train ik 4 keer per week, maar door al het vettige eten op cruise wil ik ook nog wat cardio doen, om toch nog van men vakantie te kunnen genieten, kan ik dan best men huidige schema aanhouden (UB/LB) of mag ik gerust deze week 3 keer in die week een fullbodyworkout doen met nog wat cardio achteraf?
Qua eten is er het grootste probleem. Met het ontbijt kan ik nog wel gezonder eten met yoghurt en fruit en eieren en bruine boterhammen of bruine pistolets, na het ontbijt gaan we aan land en we komen pas terug op het schip rond 3uur. Dan wil ik graag iets eten, er is altijd buffet aanwezig maar ik denk dat hier alleen pizza,hamburgers,friet en ijs is en we eten pas savonds laat om half 9 in het restaurant.

Mijn vragen zijn nu
1) welke workout? Huidige of fullbody met cardio, ik ga ook wel elke dag een serieuze wandeling maken
2) wanneer kan ik deze het beste doen? Welke dagen en welke tijd van de dag? Het is van zaterdag tot zaterdag
3) Hoe kan ik men lichaam zo min mogelijk beschadigen als ik elke dag fastfood eet, ik ga proberen zo gezond mogelijk te eten, in hoeverre dt mogelijk is, maar er zal toch wat junkfood aan te pas komen, nu dacht ik zelf om niet over men macro`s en calorieen te gaan, zodat het misschien weinig kwaad kan, maar dan nog elke dag fastfood kan toch niet goed zijn ook al eet je niet meer als je onderhoud?
4) en als ik terug ben van de cruise, de eerste week moet ik dn men voedingsschema dat ik normaal heb aanhouden of beter een weekje minder eten?
5) Als jullie op vakantie gaan en je kunt niet kiezen wat je eet of het is ongezond, wat doen jullie dan? Geniet je gewoon en maak je je een weekje geen zorgen of ga je wel lopen etc.

Als je je antwoorden zou willen nummeren zou heel handig zijn, Ik wil gewoon weten wat ik nu het beste kan doen op cruise om men lichaam zo min mogelijk te `verpesten`zeg maar, ik werk er wel hard voor en laat veel lekker eten staan, dus zou ik het jammer vinden als het allemaal in 1 weekje terug naar start gaat bij wijze van spreken
Bedankt


Vakantie topic

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor