Verwaarloost aan het Cutten

mercredi 22 juillet 2015

Hallo,

Ik heb veel periodes gehad in mijn leven: 100 trainings- schema's, Bulken, Cutten, HIT, Krav Maga, muay tai, Cardio, maar ook feestjes, drank, rotzooi, slecht slapen, junk food, 60 uur per week werken, een vriendin, familie, vrienden en vul de resterende tijdsbesteding maar in. Van mezelf ben ik een impulsief iemand, dit houd in dat je jezelf van de ene op de andere dag met de volle borst in een project kan storten zonder dat je ook maar enige bevestiging hebt van de uitwerking of resultaat hier van. Op deze manier kun je met volle moed ergens aan beginnen, maar helaas zijn de resultaten hier soms niet naar, en dan moet je ook een harde zijn om door te blijven zetten. Vaak lukt dit, soms niet. Vaak zet je te hoog in: Bulken? yeah knallen !! en natuurlijk gewoon TE VEEL eten, waardoor je een opgezette maag krijgt, vet aanzet en toch iedere week blijft verhogen met stukjes brood met kip en pindakaas tot dat je door anderen aangesproken wordt, welke je niet alleen sterker vinden worden maar vooral ook dikker. Shit ! Dan maar Cutten, huppsaa en dan zakken als een malle waardoor je enorm veel zwakker word, en maar terug blijven vallen op de kracht afname welke normaal zou moeten zijn bij een Cut periode, Dus ik doe het goed. Wederom een vriendin die me dit keer te dun vind worden. Oke dan gaan we gewoon weer lekker leven, en ja dat is dus waar ik gevoelig voor ben: LEKKER LEVEN ! Uit eten, drankjes, gezelligheid en hard voor dit alles werken, En ik vind mijn baan ook nog een fijn dus doe het alles met plezier.

Ik ben nu 2 jaar later in een periode dat ik alleen nog Krav maga doe in combinatie met UP/Down schema kracht. De kracht wissel ik wekelijks met oefeningen, en de KMG Is gewoon een chaos factor die er tussen rouleert, je weet nooit wat je te wachten staat met KMG, soms is het 100 push up, en de volgende week afgewisseld ben je de hele avond aan het slow fighting. Ik eet nu gewoon "wat minder" ik heb een razende stofwisseling en at soms in de cut rond de 4700 Kcal. Nu tel ik gewoon scheppen mueslie, plakjes ham en stukje bruinbrood, weet niet of dit ooit nog ophoud. Dit gaat automatisch en zo weet ik precies hoe veel ik eet. Mometeel zit ik dus wat lager met mijn eigen voedingrichtlijn, echter, ik drink nog steeds bier, werk veel en ga soms uit eten. Je denkt deze man is gek, dat ben ik ook!


Maar ik wil alleen zeggen dat ik er alleen maar sterker op ben geworden de afgelopen tijd, en ik nog nooit zo positief in een cut heb gestaan als nu! ik val af, maar het gaat rustig en gestaagd, PRIMA !


Dit is geen vraag gewoon een verhaal van iemand die gewoon door gaat, Trail and error, proefondervindelijk,gissen en missen ga zo maar. Langzaam maar zeker vind je je weg. Niet opgeven.

September ga ik weer voor de volgende streep van KMG, verwacht dan ook misschien 2,5 procent droger/lichter te zijn en train momenteel mijn flexibiliteit in de benen.

Dit is geen vraag, ik wilde dit gewoon delen met jullie ! Misschien heeft iemand er wat aan.


Verwaarloost aan het Cutten

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor