Hoi iedereen,
Ben nieuw hier op het forum.
Ik weeg 66kg en heb 6,7% vet.
Zou graag wat meer massa aankomen.
Heb al wat supplementenwebsites afgegaan.
Ben wel een paar goede tegen gekomen,maar weet niet welke kiezen.
Sci-mx omni mx hardcore,Syntech pure mass deze heb ik voorbije jaren gebruikt.
Vond die wel goed,maar te weinig koolhydraten vind ik zelf.
Nu had ik volgende gainers geselecteerd
Perfect mass gainer van xxl
Complex carb gainer van xxl
Mass gainer van mutant
Mamoth
Kingmass xl van Ronnie coleman
Ben op zoek naar een gainer met weinig suikers.
Was mss ook aan het denken om een whey shake te combineren met vitargo(in de dag)
En na de training de pro van xxl
Graag even jullie mening
Alvast bedankt
Zat clean,train dirty
Ben nieuw hier op het forum.
Ik weeg 66kg en heb 6,7% vet.
Zou graag wat meer massa aankomen.
Heb al wat supplementenwebsites afgegaan.
Ben wel een paar goede tegen gekomen,maar weet niet welke kiezen.
Sci-mx omni mx hardcore,Syntech pure mass deze heb ik voorbije jaren gebruikt.
Vond die wel goed,maar te weinig koolhydraten vind ik zelf.
Nu had ik volgende gainers geselecteerd
Perfect mass gainer van xxl
Complex carb gainer van xxl
Mass gainer van mutant
Mamoth
Kingmass xl van Ronnie coleman
Ben op zoek naar een gainer met weinig suikers.
Was mss ook aan het denken om een whey shake te combineren met vitargo(in de dag)
En na de training de pro van xxl
Graag even jullie mening
Alvast bedankt
Zat clean,train dirty
Welke gainer
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire