Hallo, Ik ben Kevin 23 jaar
Op de foto zie je hoe ik er nu uit zie,
Graag wil ik een atletisch lichaam iets meer armen goed zichtbaren buikspieren en iets meer borst.
Ik heb mijn voeding al aangepast door niet meer te snoepen en alleen nog water te drinken ik weet dat er nog veel meer bij komt kijken. ik hoef mijn doel niet te bereiken in een korte tijd het mag van mij best een jaar duren.
Ik had gelezen dat je voor spier opbouw 2g eiwitten per kg gewicht moet hebben om je spieren te herstellen
mijn vraag is ook heb ik dat ook nodig voor wat ik wil bereiken.
Zelf heb ik de iron gym gekocht en doe ik push ups en sit ups.
Ik wil hier serieus aan gaan werken maar op internet staat zo veel en iedereen zecht wat anders
ik alleen kom er niet meer uit.
Alvast bedankt
Vriendelijke groet,
Kevin Houwers
Op de foto zie je hoe ik er nu uit zie,
Graag wil ik een atletisch lichaam iets meer armen goed zichtbaren buikspieren en iets meer borst.
Ik heb mijn voeding al aangepast door niet meer te snoepen en alleen nog water te drinken ik weet dat er nog veel meer bij komt kijken. ik hoef mijn doel niet te bereiken in een korte tijd het mag van mij best een jaar duren.
Ik had gelezen dat je voor spier opbouw 2g eiwitten per kg gewicht moet hebben om je spieren te herstellen
mijn vraag is ook heb ik dat ook nodig voor wat ik wil bereiken.
Zelf heb ik de iron gym gekocht en doe ik push ups en sit ups.
Ik wil hier serieus aan gaan werken maar op internet staat zo veel en iedereen zecht wat anders
ik alleen kom er niet meer uit.
Alvast bedankt
Vriendelijke groet,
Kevin Houwers
advies gezocht serieuze beginner
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire