Het lukt me niet om een uitgangspunt voor de bulk te behalen / advies

vendredi 17 juillet 2015

Beste Dbb'ers,

Het komende seizoen wil ik (het liefst) flink gaan bouwen (wat kilootjes spiermassa winnen).
Komend half jaar krijg ik ook coaching.

Alleen er is een probleem, om echt goed te kunnen gaan bouwen moet ik qua vetpercentage toch wel rond de 10 a 12% komen. Ik wil gaan cleanbulken, kanttekening is dat ik niet boven de 20% uit wil gaan komen.
__________________________________________________________________________________________

Momenteel zit ik op (of net onder) de 17% en het lukt me niet om lager te komen.
Tot nu toe ontbreekt het me gewoon aan discipline (misschien was de sectie motivatie beter geweest).
__________________________________________________________________________________________

Zijn er mensen die zich hierin herkennen ? Hoe gaan jullie hiermee om ?
Hoeveel % VP denken jullie dat ik met een + van 300 (?) Kcal in ongeveer 10 maanden aan ga komen ?

Ik besef dat zaken als metabolisme etc. hier ook me spelen (maar een indicatie ?)

Bvd, Marc


Het lukt me niet om een uitgangspunt voor de bulk te behalen / advies

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor