tips en ideeën over nieuwe kuur.

vendredi 17 juillet 2015

Ik ben me een beetje aan t inlezen over bepaalde kuren.
Nu wil ik over 2 maanden beginnen.

T probleem is wel dat ik gyno heb overgehouden na me laatste kuur test 500
Een schijfje onder rechter tepel.
Ik vraag jullie daarom om advies.

Zelf zit ik te denken aan test - e 500 en misschien ook bold erbij.
Maar hoeveel bold kan/moet ik zetten pw?
En omdat ik gyno heb....gelijk nolva mee slikken?

Graag serieus advies?


tips en ideeën over nieuwe kuur.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor