Hallo,
Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben pas begonnen met bodybuilding.
Op het van trainingsschema's ken ik voldoende, maar op het vlak van voeding ken ik niets.
Kan er mij iemand tips geven van wat ik wel/niet mag eten en welke supplementen ik best gebruik en dergelijke.
Ik hoop van jullie hulp te krijgen!
Bedankt alvast.
Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben pas begonnen met bodybuilding.
Op het van trainingsschema's ken ik voldoende, maar op het vlak van voeding ken ik niets.
Kan er mij iemand tips geven van wat ik wel/niet mag eten en welke supplementen ik best gebruik en dergelijke.
Ik hoop van jullie hulp te krijgen!
Bedankt alvast.
Hulp bij voeding
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire