kan pc niet meer in, gebruikersaccount uitgeschakeld

samedi 18 juillet 2015

Om iets goed te laten draaien op mijn pc moest ik de gebruikersaccount uitschakelen, If using Vista or Windows 7, make sure UAC is disabled.

Dit heb ik dus gedaan, dit was tevens mijn administrator. Nu kan ik mijn pc niet meer in, heb nu geloof ik toch iets verkeerds uitgeschakeld.

Iemand enig idee of dit nog op te lossen is? Veilige modus werkt ook niet zonder in te loggen in de administrator account, die dus is uitgeschakeld.


kan pc niet meer in, gebruikersaccount uitgeschakeld

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor