Ik neem nu al sinds maandag Clenbuterol en neem er 3 dagelijks, 30 mcg neem ik aan.
mijn hartslag in rust is vermeerderd zit nu rond de 100 voel m wat bonken verder geen last van en tijdens het trainen alles vrij normaal.
zou ik er eentje bijdoen of zo houden? en hoe fel moet je zoiets eigenlijk voelen?
mijn hartslag in rust is vermeerderd zit nu rond de 100 voel m wat bonken verder geen last van en tijdens het trainen alles vrij normaal.
zou ik er eentje bijdoen of zo houden? en hoe fel moet je zoiets eigenlijk voelen?
kort vraagje over Clen
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire