Hallo
Ik ga over een paar maanden deelnemen aan een kwart-triathlon en wil m'n conditie dus verbeteren. Mijn doel is om deze zo snel mogelijk af te leggen. Momenteel ben ik ook 6 keer per week fanatiek aan het krachttrainen. Ik ben dus van plan om 2 a 3 keer per week aan cardio te gaan doen (hardlopen, zwemmen en fietsen). Mijn vraag luidt: Hoe kan ik dit zo combineren zodat ik geen spiermassa-verlies onderga? Heb hard getraind om in mijn huidige fysiek te komen en wil dit niet verliezen...
Alvast bedankt :D
Ik ga over een paar maanden deelnemen aan een kwart-triathlon en wil m'n conditie dus verbeteren. Mijn doel is om deze zo snel mogelijk af te leggen. Momenteel ben ik ook 6 keer per week fanatiek aan het krachttrainen. Ik ben dus van plan om 2 a 3 keer per week aan cardio te gaan doen (hardlopen, zwemmen en fietsen). Mijn vraag luidt: Hoe kan ik dit zo combineren zodat ik geen spiermassa-verlies onderga? Heb hard getraind om in mijn huidige fysiek te komen en wil dit niet verliezen...
Alvast bedankt :D
Krachttraining en cardio.
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire