nakuur na half jaar on

lundi 13 juillet 2015

Beste mede BB,

Ik heb in maart een wedstrijd gedaan JBC -90 kg (goed bevallen).
Na mijn wedstrijd ben ik door gegaan met de kuur om weer lekker massa te pakken en dat heb super uitgepakt.

Ik verschillende aas gebruikt, test,tren,bold,winny,mast en t3.
Nu lees ik verschillende verhalen over nakuur na een lange tijd on, ik weet dat er in het verleden volgens hmg werd gebruik als power pct echter vindt ik hier niks meer over tegenwoordig.

Gehele kuur 2x500 iu hcg gezet.
Zat te denken aan:
8 weken nolva 20mg pd
4 weken arofixen 1 cap

volstaat dit?

En kom aub niet met bullshit dat ik er nu pas over nadenk.....


nakuur na half jaar on

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor