Hallo Pl-ers,
Ik zit met een probleem. Sinds een week of 3/4 krijg ik het niet meer voor elkaar om recht te liggen bij de bank. Ik doe dan echt alle om moeite om recht te liggen en goed te archen. Nou en dan krijg ik te horen dat ik nog steeds helemaal scheef. Elke set moet een maatje van me voordat ik begin mn schouders goed leggen en dan begin ik. Probleem is alleen dat als het zwaar wordt weer in de voor mijn gevoel goede houding terugkom.
Zo lig ik er dan bij. Dit is een foto waarbij het nog enigszins meevalt.
Ik merk het ook de dagen na het banken. Lichte pijn in mn schouder en een heel trekkend gevoel in mijn rechterlat.
Of het er mee te maken weet ik niet, maar dit probleem speelt eigenlijk pas sinds ik mixed grip ben gaan liften. De eerste keer dat ik het deed had ik ook dit trekkende gevoel in mijn rechterlat toen ik klaar was. Zou dit er mee te maken hebben? Ik doe altijd rechts mixed grip en dat is ook de kant waar ik last heb.
Ik wil eigenlijk wel door met mixed grip anders worden PL-wedstrijden in de toekomst wel heel lastig qua grip.
Hebben jullie misschien oplossingen hiervoor, hardstikke bedankt!!
Ik zit met een probleem. Sinds een week of 3/4 krijg ik het niet meer voor elkaar om recht te liggen bij de bank. Ik doe dan echt alle om moeite om recht te liggen en goed te archen. Nou en dan krijg ik te horen dat ik nog steeds helemaal scheef. Elke set moet een maatje van me voordat ik begin mn schouders goed leggen en dan begin ik. Probleem is alleen dat als het zwaar wordt weer in de voor mijn gevoel goede houding terugkom.
Zo lig ik er dan bij. Dit is een foto waarbij het nog enigszins meevalt.
SPOILERS: TOON
Ik merk het ook de dagen na het banken. Lichte pijn in mn schouder en een heel trekkend gevoel in mijn rechterlat.
Of het er mee te maken weet ik niet, maar dit probleem speelt eigenlijk pas sinds ik mixed grip ben gaan liften. De eerste keer dat ik het deed had ik ook dit trekkende gevoel in mijn rechterlat toen ik klaar was. Zou dit er mee te maken hebben? Ik doe altijd rechts mixed grip en dat is ook de kant waar ik last heb.
Ik wil eigenlijk wel door met mixed grip anders worden PL-wedstrijden in de toekomst wel heel lastig qua grip.
Hebben jullie misschien oplossingen hiervoor, hardstikke bedankt!!
Scheef liggen bij de bank
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire