Wie is er al eens geweest? Ice Bakery by Nutella

lundi 13 juillet 2015

Wie van DBB heeft zich al een keer helemaal laten gaan bij een van de Ice Bakery's by Nutalla in Amsterdam?

Ben van plan om deze zomervakantie eens flink te gaan huishouden hier.. :)

http://ift.tt/1CzWq6h


Wie is er al eens geweest? Ice Bakery by Nutella

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor