Wie van DBB heeft zich al een keer helemaal laten gaan bij een van de Ice Bakery's by Nutalla in Amsterdam?
Ben van plan om deze zomervakantie eens flink te gaan huishouden hier.. :)
http://ift.tt/1CzWq6h
Ben van plan om deze zomervakantie eens flink te gaan huishouden hier.. :)
http://ift.tt/1CzWq6h
Wie is er al eens geweest? Ice Bakery by Nutella
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire