Beste leden
Even een vraagje, als ik mijn koolhydraatinname normaal houd, dan maakt mn lichaam snel van die 'zwembandjes' en een buikje. Wat kan ik hier tegen doen? Koolhydraten afschaffen kan ook niet maar gewoon de inname verminderen? Of wat kan ik daar tegen doen?
Even een vraagje, als ik mijn koolhydraatinname normaal houd, dan maakt mn lichaam snel van die 'zwembandjes' en een buikje. Wat kan ik hier tegen doen? Koolhydraten afschaffen kan ook niet maar gewoon de inname verminderen? Of wat kan ik daar tegen doen?
Carbs; heup+buikje
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire