Extreem veel zweet

mardi 14 juillet 2015

Dag buffels, sinds 5 weekjes weer lekker begonnen in de sportschool en alles gaat super, wat kilootjes aangekomen zonder in vet te gainen en kracht gaat als een malle vooruit. Volg een leuk schema (ub/lb van dynobet) en vind dat een fijn intensief schema. Al met al top!

Ik zit echter met een probleem... ik zweet echt extreem veel. het is niet hier en daar een drupje...nee als ik loop zeikt het zweet letterlijk van me af. Niet heel fris en erg irritant met bijvoorbeeld squatten om zweet in je ogen te krijgen. Nu moet ik er bij vermelden..ik ga naar een beetje een matige sportschool en de koeling hier is ook niet super. het is er namelijk 23-24 graden!

desondanks vind ik dat ik gewoon teveel zweet. ik weet niet of zweten gerelateerd is aan adem halen maar ook qua adem halen gaat alles wel goed. ik zit nooit zonder lucht of buiten adem, negatief = in ademen uitdrukken= uitademen.


vet percentage is helaas wel hoog om en nabij 16-17 procent, heeft dit invloed op zweten?

mvg


Extreem veel zweet

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor