Ik heb ICF 5x5 nu zo'n 10 maanden gevolgd. En er zit weinig progressie in. Daarnaast heb ik dit schema puur gevolgd om de compounds te leren en een krachtbasis te creëren.
Nu wil ik puur voor massa gaan trainen, maar aangezien ik nu geen tijd heb om 4 keer te trainen wil ik 3 keer per week trainen. Waarbij ik dan 1 dag lower body wil gaan skippen, omdat ik upper body belangrijker vind, toch zal ik wel 1 lower body dag gaan doen.
Ik zat dan te denken aan
Ma : UB
Wo : LB
Vr: UB
Nou zat ik te denken aan het phul schema en dan 1 lowerbody dag skippen. Alleen ik wil geen power dag. Ik wil alle 3 dagen puur voor hypertrophy gaan? Iemand een idee?
Nu wil ik puur voor massa gaan trainen, maar aangezien ik nu geen tijd heb om 4 keer te trainen wil ik 3 keer per week trainen. Waarbij ik dan 1 dag lower body wil gaan skippen, omdat ik upper body belangrijker vind, toch zal ik wel 1 lower body dag gaan doen.
Ik zat dan te denken aan
Ma : UB
Wo : LB
Vr: UB
Nou zat ik te denken aan het phul schema en dan 1 lowerbody dag skippen. Alleen ik wil geen power dag. Ik wil alle 3 dagen puur voor hypertrophy gaan? Iemand een idee?
Hypertrophy 3 dagen?
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire