F4F lammeschans leiden

jeudi 16 juillet 2015

Hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje zijn er mensen die hier trainen bij f4f lammeschans leiden ?

Zoja hoe is het daar ?
Is het druk daar?
Hoe is de muziek
en hoe is de gewichten ruimte (genoeg bankjes en losse stangen enzo)


En graag je eigen mening erover

Gr jesse


F4F lammeschans leiden

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor