Hallo allemaal ,
Ik heb een vraagje zijn er mensen die hier trainen bij f4f lammeschans leiden ?
Zoja hoe is het daar ?
Is het druk daar?
Hoe is de muziek
en hoe is de gewichten ruimte (genoeg bankjes en losse stangen enzo)
En graag je eigen mening erover
Gr jesse
Ik heb een vraagje zijn er mensen die hier trainen bij f4f lammeschans leiden ?
Zoja hoe is het daar ?
Is het druk daar?
Hoe is de muziek
en hoe is de gewichten ruimte (genoeg bankjes en losse stangen enzo)
En graag je eigen mening erover
Gr jesse
F4F lammeschans leiden
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire