Voorstellen :D

dimanche 28 juin 2015

Hallo iedereen

Ben onlangs op dit forum terechtgekomen dus zoals de meeste beginners ook maar een profiel gemaakt. Dus wie ben ik? Mijn naam is Christophe, ik ben 26 jaar en ... voor een groot deel van mijn leven dik geweest :( maar ik heb onlangs de top bereikt en jawel hoor ... 130 kilo en 32% body vet. Ik was echt slecht in mijn vel en was al uitgeput door de trappen op te gaan thuis en op het werk en had moeite om te ademen als ik zittend mijn kousen wou aandoen... vrij erg vond ik persoonlijk

Dat en nog andere dingen waren dan een klik voor mij om er iets aan te doen en ik kan met veel trots vertellen dat ik het al 4 maanden volgehouden heb en al ernstige visuele en mentale vorderingen heb gemaakt.
Ik zit nu op 110.5 kilo en <28% (laatste controle was 28% 3 weken geleden maar dit zou al lager moeten zijn hopelijk :), mijn volgende controle is zaterdag).

Ik ga nu 3 a 4 keer per week naar de fitness. Kort bij werk zodat ik onmiddellijk kan trainen na het werk, anders was er niets van in huis gekomen in het begin :D. Ik doe voorlopig een full body workout, een 8-tal oefeningen en wat cardio. Heb 2 verschillende schema's en wissel ze af.

Ik wordt ook opgevolgd door een persoon. Om de maand ga ik dan met collega's op controle. Het zijn trouwens ook deze collega's die voor een groot deel van mijn motivatie hebben gezorgd en ik ben hen heel dankbaar voor. 1 van hen is bezig met fitness om gezond te blijven en de 2de is aan het trainen voor competitie.

Mijn huidige voedingsplan bestaat uit 6 maaltijden met een max cal per dag van 1662.
Ik heb vroeger geprobeerd om af te vallen maar meestal door gebrek aan kennis en motivatie is dit nooit gelukt. Maar nu heb ik het vast en ik laat het niet los. Mensen rond mij merken al verschillen en ik krijg al wat complimentjes, zeer motiverend :D

Ik hou ook alles bij omdat ik een statistiek freakske ben :D en uiteraard neem ik foto's na elke controle.
ik heb zelf een kalender generator gemaakt omdat het afkruisen van een dag ook redelijk wat helpt :D (het is een tijdelijke layout en is nog niet af, ik heb snel iets overgenomen van body building totdat ik mijn versie heb getekend :D http://ift.tt/1KiyLYU)

Dus voila :) that's me a nutshell.


Voorstellen :D

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor