Ik ben hier nieuw en wil dit jaar met mijn eerste wedstrijd meedoen! Mijn doel is de Enercup -90KG klasse. Ik was benieuwd wie hier nog meer meedoen !
Ik zal binnenkort ook wat fotos posten en een log bijhouden en ben benieuwd naar de resultaten (van mezelf en de rest!)
Ik zal binnenkort ook wat fotos posten en een log bijhouden en ben benieuwd naar de resultaten (van mezelf en de rest!)
Eerste wedstrijd !
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire