Eerste wedstrijd !

samedi 20 juin 2015

Ik ben hier nieuw en wil dit jaar met mijn eerste wedstrijd meedoen! Mijn doel is de Enercup -90KG klasse. Ik was benieuwd wie hier nog meer meedoen !

Ik zal binnenkort ook wat fotos posten en een log bijhouden en ben benieuwd naar de resultaten (van mezelf en de rest!)


Eerste wedstrijd !

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor