Hallo allemaal,
Ik heb vrijdag mijn armen getraind en creatine gebruikt sinds een lange tijd zonder te doen, ik ging erg lekker tijdens de training maar de dagen erna deed het strekken van me armen pijn , het voelt alsof er iets uitrekt ;
Weet iemand wat het is en of het schadelijk is en of ik door kan trainen?
Thanks alvast
Ik heb vrijdag mijn armen getraind en creatine gebruikt sinds een lange tijd zonder te doen, ik ging erg lekker tijdens de training maar de dagen erna deed het strekken van me armen pijn , het voelt alsof er iets uitrekt ;
Weet iemand wat het is en of het schadelijk is en of ik door kan trainen?
Thanks alvast
Erge pijn in armen bij strekken !
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire