voor de mensen die hier een beetje meer verdiept zijn in de kettlebells,
bij deze 2 oefeningen (met een kettlebell) hou je de kettlebell dan vast aan de kant van de been die de oefening uitvoert of het tegenovergestelde been?
alvast bedankt
bij deze 2 oefeningen (met een kettlebell) hou je de kettlebell dan vast aan de kant van de been die de oefening uitvoert of het tegenovergestelde been?
alvast bedankt
kettlebell single leg deadlift en pistol squat
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire