Hallo,
Ik heb een vraagje over mijn schema wat moet ik veranderen om meer/grotere spieren te krijgen mijn borsten zijn best klein heb wel wat meer dan wat ik eerst had maar ik wil grotere borsten mijn schema is
Dag 1 biceps&rug allebij 4/5 oefeningen 4x10 (verschillende)
Dag 2 triceps&borst 4 oefeningen voor triceps en 5/6 oefeningen voor borst 4x10 (verschillende)
Dag 3 schouders benen 4/5 oefeningen 4x10 (verschillende)
Dag 4 rust (ik doe om de dag buikspieren)
Dag 5 6 7 weer het zelfde.
Mijn lengte is 183 en ik weeg 60 ik ben al bezig met aankomen
Dit doe ik al 5/6 maanden moet er iets veranderen of gewoon zo doorgaan?
Ik heb een vraagje over mijn schema wat moet ik veranderen om meer/grotere spieren te krijgen mijn borsten zijn best klein heb wel wat meer dan wat ik eerst had maar ik wil grotere borsten mijn schema is
Dag 1 biceps&rug allebij 4/5 oefeningen 4x10 (verschillende)
Dag 2 triceps&borst 4 oefeningen voor triceps en 5/6 oefeningen voor borst 4x10 (verschillende)
Dag 3 schouders benen 4/5 oefeningen 4x10 (verschillende)
Dag 4 rust (ik doe om de dag buikspieren)
Dag 5 6 7 weer het zelfde.
Mijn lengte is 183 en ik weeg 60 ik ben al bezig met aankomen
Dit doe ik al 5/6 maanden moet er iets veranderen of gewoon zo doorgaan?
mijn trainingsschema goed? (tips nodig)
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire