Hi,
Ik ben van plan voor de eerste keer primo te gebruiken. Is het verstandig dit op te bouwen? Zoals onderstaand? Graag jullie insteek hierop!
Week 1/2/3 400mg
Week 4/5/6 500mg
Week 7/8/9 600mg
Week 10/11/12 700mg
Week 13/14/15 800mg
Test loopt er op 250 naast net zoals 2 x 500hcg pw.
Ga mn voeding op onderhoud zetten om proberen iets wat schone massa te winnen. Verwacht zelf +- 3 kg.
Hoor graag wat jullie hiervan vinden.
Momenteel 91kg met +- 10%
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------
Verkeerde sectie, had bij aas gemoeten excuus.
Ik ben van plan voor de eerste keer primo te gebruiken. Is het verstandig dit op te bouwen? Zoals onderstaand? Graag jullie insteek hierop!
Week 1/2/3 400mg
Week 4/5/6 500mg
Week 7/8/9 600mg
Week 10/11/12 700mg
Week 13/14/15 800mg
Test loopt er op 250 naast net zoals 2 x 500hcg pw.
Ga mn voeding op onderhoud zetten om proberen iets wat schone massa te winnen. Verwacht zelf +- 3 kg.
Hoor graag wat jullie hiervan vinden.
Momenteel 91kg met +- 10%
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------
Verkeerde sectie, had bij aas gemoeten excuus.
Primo opbouwen??
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire