Raar gevoel in m'n hamstring bij gewoon lopen

vendredi 19 juin 2015

Geachte DBB'ers..

Ik heb sinds een paar weken een raar gevoel in m'n hamstring. Tijdens het lopen voelt m'n rechter-hamstring stram aan. Het lijkt op spierpijn zodat ik m'n been wat moeilijker kan strekken. Het is hetzelfde gevoel dat als wanneer je spierpijn hebt. Alleen heb ik het dan constant.
Dit is gekomen nadat ik m'n squat gewijzigd heb. Ik ga nu echt goed diep met squatten. Voelt ook heerlijk aan.
Kan het een onbalans tussen m'n hamstrings en quadriceps zijn? Leg wel meer focus op m'n hamstrings dan op de voorkant. Hamstrings zijn bij mij ook erg slecht ontwikkeld.
Iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik er vanaf kom?
Het is niet echt een blessure, maar het voelt gewoon niet fijn.
BVD!


Raar gevoel in m'n hamstring bij gewoon lopen

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor