hallo,
Na een stop van bijna een jaar weer begonnen met traine. De stop kwam eigenlijk doordat ik te weinig resultaat boekte. Voeding was toen niet goed.
Daarom wil ik nu beginnen met me voeding op orde krijgen anders stop ik straks weer.
Ik wil eerst cutten want zit veel te hoog in vet percentage.
ik ben benieuwd wat jullie van mijn schema vinden!
Na een stop van bijna een jaar weer begonnen met traine. De stop kwam eigenlijk doordat ik te weinig resultaat boekte. Voeding was toen niet goed.
Daarom wil ik nu beginnen met me voeding op orde krijgen anders stop ik straks weer.
Ik wil eerst cutten want zit veel te hoog in vet percentage.
ik ben benieuwd wat jullie van mijn schema vinden!
voedingsschema check
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire