Casino

vendredi 19 juin 2015

Ok ijzerboeders en Zusters, wie gaat er frequent naar het casino?
Dus niet reageren als je wel eens geweest bent, dus alleen reacties van mensen die een diamond kaart hebben of vaak genoeg 1000 per draai of hand inzetten.

Waar het om gaat is het volgende, ik kan de laatste tijd niet meer winnen, kom er net weer vandaan en resultaat is dat ik heel wat handen van 1000 euro inzet naar de klote heb zien gaan op Punto, Ik speelde op de Banco samen met nog een paar mensen.

Is er gewoon niet te winnen van dit tyfus bedrijf?
Graag mensen die ervaring hebben want ik heb na 20 jaar spelen geen antwoord meer.


Casino

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor