Hey mensen, ik heb vorige week 2x5 met 77.5kg deadlift gedaan en dat ging nog net. Ik heb deze week verhoogd naar 80kg. Dinsdag deed ik dus 80kg deadlift en bij de 1e set hield ik het na de 4e rep niet meer en bij de 2e set na de 2e rep al niet meer. Vandaag heb ik dus weer opnieuw geprobeerd. Ik voelde voordat ik begon al zenuwen opkomen ondat ik niet hetzelfde als dinsdag wilde. Maar in de 1e set ging het na de 2e rep al fout en onder het optillen voelde ik al een kutgevoel in mn rug. Dus heb ik maar met 60kg 2sets van 5 reps gedaan en dat werkte ook maar net. 20kg lichter. Heeft dit een speciale reden of wat moet ik hiertegen doen???
deadlift problemen
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire