Hallo,
Ik heb een vraag betreft het verschil in een normale deadlift, en romanian deadlift.
Wat is het grote verschil tussen beide?
en welke zouden jullie mij adviseren?( aangezien ik geen ervaring heb met deadliften, en mijn hamstrings vrij kort zijn.)
Ik heb een vraag betreft het verschil in een normale deadlift, en romanian deadlift.
Wat is het grote verschil tussen beide?
en welke zouden jullie mij adviseren?( aangezien ik geen ervaring heb met deadliften, en mijn hamstrings vrij kort zijn.)
Deadlift vs romanian deadlifts
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire