Hallo allemaal,
Ik ben nu 6/7 maanden bezig met bulken en denk dat het tijd is om te gaan cutten. (Ben in deze 6/7 maanden 13kg aangekomen, en van 12%bf, naar 17% gegaan). Nou vroeg ik me af wat ik het best kan laten vallen uit mijn huidige (bulk)schema? Zelf denk ik dat ik qua eiwitten en vetten wel goed zit en vooral koolhydraten moet laten vallen, maar ben hier niet zeker van ???
Alvast bedankt!
Ik ben nu 6/7 maanden bezig met bulken en denk dat het tijd is om te gaan cutten. (Ben in deze 6/7 maanden 13kg aangekomen, en van 12%bf, naar 17% gegaan). Nou vroeg ik me af wat ik het best kan laten vallen uit mijn huidige (bulk)schema? Zelf denk ik dat ik qua eiwitten en vetten wel goed zit en vooral koolhydraten moet laten vallen, maar ben hier niet zeker van ???
Alvast bedankt!
Van bulk naar cut, wat te veranderen in schema?
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire