ultimate pharma stanozolol
Ik heb Winny idd nodig, ik train nu 8 jaar, nooit wat gebruikt. door kickboksen ben ik veel massa verloren. Ik wil ook niet echt 8 kilo erbij. 2\3 kilo is al mooi. Aangezien winny minst schadelijk en spiermassa na de kuur houd is dit voor mij het best. ook omdat ik morgen mee wil starten 6 weken. want ik ga 1 aug op vakantie.
Vandaar dat ik bang ben dat dit troep is aangezien ik de merk niet ken. Weet iemand als dit betrouwbare merk is? Dat het niet gevaarlijk is of zo?
Ik heb Winny idd nodig, ik train nu 8 jaar, nooit wat gebruikt. door kickboksen ben ik veel massa verloren. Ik wil ook niet echt 8 kilo erbij. 2\3 kilo is al mooi. Aangezien winny minst schadelijk en spiermassa na de kuur houd is dit voor mij het best. ook omdat ik morgen mee wil starten 6 weken. want ik ga 1 aug op vakantie.
Vandaar dat ik bang ben dat dit troep is aangezien ik de merk niet ken. Weet iemand als dit betrouwbare merk is? Dat het niet gevaarlijk is of zo?
Iemand wil mij iets aansmeren
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire