Beste
Ik ben sedert Februari terug aan mijn bulk begonnen (toen 87kg) en weeg momenteel 90kg. Nu merkte ik sedert een maand dat ik absoluut geen gram meer bijkom, integendeel.
Mijn huidige macro's zijn momenteel: 490C, 220P, 80F.
Ik ben zelf 1m98 en heb een push pull legs split van 6 op 8 dagen.
Ik zit momenteel in examens waardoor ik onderhoudend train (3/8 dagen) en dus minder beweeg wat het verhaal bijgevolg nog vreemder maakt.
Weet iemand hier raad mee aangezien mijn carbs (naar mijn mening) al reeds vrij hoog zijn?
Alvast bedankt.
Ps: ik heb de kennis van het eten, ik vraag gewoon raad ivm mijn macronutriënten.
Ik ben sedert Februari terug aan mijn bulk begonnen (toen 87kg) en weeg momenteel 90kg. Nu merkte ik sedert een maand dat ik absoluut geen gram meer bijkom, integendeel.
Mijn huidige macro's zijn momenteel: 490C, 220P, 80F.
Ik ben zelf 1m98 en heb een push pull legs split van 6 op 8 dagen.
Ik zit momenteel in examens waardoor ik onderhoudend train (3/8 dagen) en dus minder beweeg wat het verhaal bijgevolg nog vreemder maakt.
Weet iemand hier raad mee aangezien mijn carbs (naar mijn mening) al reeds vrij hoog zijn?
Alvast bedankt.
Ps: ik heb de kennis van het eten, ik vraag gewoon raad ivm mijn macronutriënten.
Plateau tijdens bulk
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire