goedenavond, ik ben Jaap roest,heb me eindelijk maar is aangemeld na een flinke tijd meelezen. ik post hieronder m'n eetschema, m'n eiwit-inname zit dus te hoog ik hoop dat er mensen zijn die advies kunnen geven en/of maaltijden te verplaatsen of eruithalen zodat m'n eiwitten met zo'n 100 gram omlaag gaan. ik denk zelf dat het rond m'n training veel te hoog zit. ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen en of willen helpen en wees vooral niet bescheiden alvast thanks!!
m'n eetschema
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire