Cutten na blessure?

dimanche 14 juin 2015

Beste bb'ers,

Ik heb zes weken geleden een blessure aan mijn linker borstspier opgelopen, daardoor heb ik 6 weken mn borst niet kunnen trainen. Mijn plan was eerst om voor de zomer nog te cutten. Alleen wil ik nou natuurlijk het massa en kracht verlies weer graag weghebben en weer vanaf deze week nu het weer kan weer hard mn borst mee kunnen trainen in mn progamma. Ik zit er niet zo op te wachten tot volgende zomer door te bulken hiervoor dit ivm het vetpercentage waar ik nu op zit. Het liefst zou ik nu gaan cutten... Lijkt me denk ik alleen niet zo verstandig? Omdat ik vanaf morgen mn borst wer kan gaan trainen en deze weer snel terug wil hebben op het oude nieveau.

Wat zouden jullie doen? Gewoon tot volgende zomer doorbulken of toch gaan cutten?

Alvast bedankt he ;)


Cutten na blessure?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor