Overtraining wel of niet?

samedi 20 juin 2015

Hey,
Ik ben nu zon 6maanden aan het trainen waarvan 1-2 serieus. Nu ervaar ik vermoeidheid ( krijg 8 uur slaap en kan niet meer dan dat slapen, want ik val daarna niet meer in slaap) en een soort rare druk op me oren. Ook kom ik niet meer aan, zit al 2 weken op 62.3 kg en ik bulk nu 3250 kcals. Ik voel geen kracht afname bij trainingen. Is dit overtraining of gewoon een combinatie van dingen?


Overtraining wel of niet?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor