Squats - genoeg voor hamstring ontwikkeling?

samedi 20 juin 2015

Ik train eigenlijk alleen Fullbody gericht op de compounds.

In hoeverre word de hamstring sterk en evenwichtig ontwikkeld tegenover de quads?

Ik weet hoe dieper je gaat met squatten hoe meer nadruk er op de hamstrings word gelegd.
Is het wijsheid als je een fullbody programma volgt om een isolatie toe te voegen voor de hamstrings.

ps. Ik volg momenteel even geen deadlift.


Squats - genoeg voor hamstring ontwikkeling?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor